Maaam, nebandyk būti paaugle

Žinot tą jausmą, kai mamos bando būti labiau hip ir kalbėti naudodamos populiarų slengą? Aš tokiais atvejais pasimetu – lyg ir juokinga, lyg ir gėda, gal net ir faina, kad taip stengiasi, bet nesinori, kad taip darytų vėl.

Arba, jeigu žiūrėjot serialą ,,Draugai”, turėtumėt atsiminti tą vietą, kai Džo turėjo vaidinti paauglį, apsirengė reperiškais rūbais ir sakė “Sup”:

c85802efa864c3a3db6618c993eab51f

 

Tai va maždaug taip atrodo nauja Danske Bank komunikacija. Ir ne tik internetuose bet ir viename didžiausių lauko stendų Vilniuje, prie Geležinio Vilko gatvės.

15086789_10157741609170405_714595367_n

Leiskit man trumpai paaiškinti, kodėl čia yra blogai:

  1. Šūkis “Forever Excited” atrodo kaip labai desperatiškas bandymas ofisinio planktono arba suknisto telefono atsiliepinėtojo (khe-khem, customer experience specialist`o) vaidmenį paversti kažkuo fainu.
  2. Šitas skelbimas/dizainas/reklaminis konceptas labai nesiderina su kitomis Danske Bank publikacijomis socialiniuose tinkluose. Nors jie ir bando būti labiau hip, kaip Joey su reperiškais rūbais (arba kiek vėlesniam sezone – Chandleris su kedais-riedučiais), jie šalia jaunatviškos info vis dar įkelia labai korporatyvinius ir šaltus paveiksliukus, kaip kad šis (taip, bankininkai šypsosi, bet negalvokit, kad jie tokie pat žmonės kaip jūs, didelė tikimybė kad šypsosi žiūrėdami į milžinišką Excel lentelę su daug nesuprantamų skaičių ir ten kažkas labai korporatyviškai lėkšto):international-corporate-clients-relationship-manager
  3. Šitas “Forever Excited” veikėjas – labai nevykusiai perpieštas “Forever Alone” interneto mymas (ang. “meme”) Tinklapis knowyourmeme.com apibūdina “Forever Alone” mymą kaip naudojamą išreikšti vienatvę ir nusivylimą gyvenimu. Ar tikrai norite, kad ta tikslinė auditorija, kuri supranta, ką čia padarėt su tuo mymu, asocijuotų jus su vienatve ir nusivylimu gyvenimu? 🙂

screen-shot-2016-11-28-at-10-20-37-pm

Taigi, mielas Danske Bank, vienas dalykas, kurio pasiekei – tavo reklamą daug žmonių pamatė. Bet kai kabini plakatą Geležinio Vilko gatvėj, tai neišvengiama. Galėjai nepatingėt ir ką nors fainesnio ten pakabinti.

Linkėjimai,

k.

 

P.S. Danske jau ne pirmą kartą bando prikolinti. Praeitas jų plakatas buvo “Less blah blah. More do.” ir man jau tada atrodė, kad šūdas. Pasirodo, galima šūdiniau. 🙂

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *