Tikro marketingisto taisyklės

Kai esi toks populiarus blogeris, kaip yours truly, nori nenori sulauki nemažai plebėjūkščių klausimų apie tai, kaip tapti tikru marketingistu (ar marketinginiu). Man jau truputį atsibodo jus visus mokyti, kaip būti šauniausiais – te jums greitas checklist, kad kaip iš vikšro į drugelį išsiristumėt į marketingistą.

  1. Pirmiausia ir visų svarbiausia – jūs turite būti matomi. Ir kai sakau “matomi”, aš turiu omenyje fakin’ MATOMI. Jūs turite kelti milijonus savo nuotraukų (ėjot pavalgyt su boba? 5 foto! Prasukot pro naują maisto prekių parduotuvę? 3 foto ir video-blogas!) – juk tam, kad susikurtumėt prekės ženklą,  turit generuoti pakankamai turinio, o liaudžiai juk svarbiausia vizualinis aspektas. 
  2.  Nepabijokit sugadinti kitiems žmonėms šventės. Visada ateikit į įmonių, kuriose jau nebedirbat, ofisų įkurtuves, trinkitės ten, kur bus proga pasidaryt nuotraukų ir parašyt odę sau. Be to, visada nusifotkinkit su svarbiais žmonėmis, juk paskiau jūsų anūkai netikės, kad spaudėt ranką merui. 
  3. Jeigu taip jau sukrito kortos, kad per porą dienelių nesugeneravot naujo vizualinio turinio – ne bėda! Gal ir kyla pagunda pasidalinti kokia nuotraukėle, kur užfiksuotas ne jūs, ar net kokiu straipsniuku – nedarykit to! Visada galit peržiūrėti seniau įkeltas savo nuotraukas (ne, nenaudokit FB siūlomos funkcijos “on this day”, čia – tik tinginiams), susiraskit kokią kur pats sau labiausiai patinkat, ir pakomentuokit ant jos. Geriausia, jeigu pakomentuosit sakinyje pažymėdami kokį mandagų draugelį, kuris neturės kur dingt ir pafeispalminęs atsakys į jūsų komentariuką. Gi jūzer engeidžment. Ir štai – pergalė: jūsų draugų, pažįstamų ir sekėjų juostose vėl šmėžuoja jūsų veidelis. 
  4. Niekuomet nepamirškite, kad jūs esate pasaulio centras. Net jeigu esate Stasys iš Zapyškio ir laisvalaikiu baladojat bobą, jūs vis tiek esat pasaulio centras. Jokit ant šito fakto kiek tik išeina. Mirė Prince ar George Michael? ODIEVETUMANO čia gi buvo jūsų mėgstamiausi atlikėjai, kaip dabar liūdna ir graudu! Gal kokį selfiuką ta proga įkelkit. Nepamirškit paminėt, kad naktį prieš sapnavot negerus sapnus. Nujautė širdis… Kitas trend‘as – jeigu bent vieną kartą buvot tam pačiam mieste/šaly/žemyne, kur įvyko koks teroro aktas – ODIEVETUMANO viskas, ne-be-ke-liau-siu! Kai tik keliauju, VISADA kas nors tokio įvyksta… 
  5. Kai generuosit tiek daug kokybiško turinio, reikia nepamiršt savo apsireiškimu nudžiuginti mažutėlius ir kuo daugiau viską laikinti. Kartais – pakomentuoti, bet tik tada, kai reikia, kad aplinkiniai atkreiptų į jus dėmesį. Ir niekada neskaitykit, po kuo komentuojat, užtenka viena akele nuskenuoti vizualus ir pirmyn. Pavyzdžiui, jeigu pažįstama mergina parašė ilgą tekstą kur paminėjo visokių keistų ilgų žodžių (pvz. onkologinės ligos) ir pan – neįdomu. Bet jeigu nuotraukoj ji trumpais plaukais – pagirkit šukuoseną. Sueis.
  6. Turėkit namie šampano. Ir kai kažkas iš pažįstamų paklaus “ar tau viskas gerai? jau savaitę neįkėlei jokių selfių” – pilkit sklidiną taurę! Jūs pasiekėt savo tikslą. Jūs – marketingistas!

Šis įrašas – grynų gryniausia satyra ir neturi visiškai jokio ryšio su realiais asmenimis. Jeigu pastebėjote panašumų, tai – atsitiktinumas. Juk realybėje tikrai nėra tokių tuščių ir įkyrių kaip šimtą kartų matytos TV reklamos žmonių. Juk realybėje niekas nenori būti žmogišku “Mezym Forte” ar tamponų atitikmeniu.

 

Bučkiai visiems (wannabe) marketingistams!

<3

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *